Неділя, 19.05.2024, 06:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Нижньоворітський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 209
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради батькам та учням

Головна » Статті » Cтатті

Психолого – педагогічний супровід першокласників
Найважливіше завдання психологічної служби у школі – збереження психологічного здоров’я дітей.

Як відомо, більшість сучасних першокласників відрізняються різним ступенем соматичних, психосоматичних, невротичних негараздів, які, безумовно, роблять важким процес адаптації дитини до нового соціального статусу. Тому кожному учню необхідна підтримка й допомога « у входженні в шкільне життя» як з боку значущих дорослих – батьків, учителів, так і з боку шкільного психолога.

Наш досвід роботи показав, що існуючі різноманітні програми з адаптації до школи дітей шестирічного віку недостатньо враховують потреби сьогоднішніх першокласників – шести річок.

Виникла необхідність у створенні програми, яка побудована з урахуванням таких яскравих вікових особливостей першокласника, як егоцентризм, переважно кін естетична орієнтація, емоційність, рухливість, потреба у грі, конкретно – образне мислення, спонтанність.

Процес адаптації викликає у дітей такі складнощі:

- проблеми у спілкуванні з однолітками, учителями;

- зниження самоконтролю;

- емоційна збудженість;

- тривожність;

- симптоми соматичних захворювань;

- недостача уваги на уроках;

- занурення в себе.
Категорія: Cтатті | Додав: Інформатик (05.11.2015)
Переглядів: 261 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz